Otvaranje laptopa pod garancijom


Zašto je otvaranje laptopa pod garancijom nešto što se ne smije nikad raditi


Otvaranje laptopa pod garancijom je nešto što se nikad ne smije raditi jer s otvaranjem laptopa gubite garanciju i svi troškovi popravka laptopa kojih inače uopće ne bi bilo postaju Vaši. Zato da izbjegnete takve situacije nazovite servis računala Zagreb Hitnu PC Službu.

Otvaranje laptopa pod garancijom povlači gubitak garancije


U proizvodnji laptopa može doći i do pogreški koje nije moguće uočiti i otkloniti odmah iz objektivnih razloga. Zato proizvođači laptopa daju garanciju ili jamstvo na svoj proizvod. To je jamstvo za ispravnost proizvoda. Tako žele svojim kupcima laptopa reći da će napraviti sve što je moguće da laptop bude dobar. Ako se ipak nešto nepredviđeno i neželjeno dogodi i pojavi se neispravnost laptopa u nekom roku da će taj trošak popravka laptopa biti njihov. U tom roku će napraviti sve da se laptop popravi ili zamjeni ako nije moguće za drugi ispravan laptop bez ikakvog troška za stranku. Obavezna garancija za laptop je dvije godine. Jamstvo se dokazuje uz predočenje računa iz kojega se vidi tko je davatelj jamstva, tko je prodao laptop, kad je prodan laptop i tko je kupio laptop.

Imaju li laptopi 5 godina garancije


Laptopi 5 godina garancije obično nemaju. Za laptop garancija 5 godina se mora dokupiti. To je komercijalna garancija. Danas nisu rjetki laptopi 5 godina garancije. Trgovci nude svakome da se kupi 5 godina garancije. Ako imaju laptopi 5 godina garancije s time se može prilično uštedjeti jer se može otkloniti i neki veći skuplji kvar zbog kojega bi inače morali kupiti novi laptop što košta puno više nego dokup garancije za laptop na 5 godina.

Uvjet za jamstvo


Za novi laptop koji ima jamstveni list

jamstveni list

jamstveni list




jamstvo se daje pod jednim uvjetom. U tom roku dok garancija vrijedi nitko neovlašten, nikakav pc ekspert ne smije otvarati njihov laptop jer se ne zna koliko je taj pc ekspert stručan i može se dogoditi da on prouzroči kvar za koji bi oni trebali preuzeti trošak popravka. Da se to ne bi dogodilo osigurali su se time da je zabranjeno otvaranje laptopa pod garancijom. Otvaranje laptopa pod garancijom povlači gubitak garancije i morat će sam plaćati trošak popravka laptopa.

Da je laptop bio otvaran može se utvrditi po oštećenjima na kućištu laptopa i šraufima. Potreba za otvaranjem u garantnom roku može nastati uslijed pregrijavanja laptopa a ne da Vam se nositi laptop u ovlašteni servis i čekati tjednima i biti bez laptopa. Ili želite ugraditi veći hdd disk ili brži SSD disk. Možda hoćete dodati još RAM memorije u laptop. Čišćenje laptopa od prašine također ne ide bez otvaranja laptopa a ako je laptop pod garancijom izgubit ćete garanciju.

Ako Vam se nakon toga dogodi neki veći kvar koji pokriva garancija bili bi zaštićeni da niste otvarali laptop pod garancijom i ovlašteni servis bi Vam laptop popravio bez ikakvog troška za Vas ili ga čak i zamijenio s novim ako laptop ne bi bilo moguće popraviti. Jedino s čime se morate pomiriti da laptop pod garancijom morate nositi u taj ovlašteni servis i da ćete bez obzira kakva bila sitnica u pitanju biti bez laptopa danima ili možda čak i tjednima.

Na drugoj strani ima oštećenja koja nastanu greškom korisnika, kada laptop padne, razbije se ekran, ošteti kućište laptopa ili se prolije voda po laptopu takva oštećenja ne pokriva garancija ili jamstvo bilo obično redovno jamstvo ili i produljeno jamstvo koji pojedini proizvođači isto nude. Bez obzira na tvorničko jamstvo trošak popravka pada na Vaš teret. Jedino ako imate posebno ugovorena osiguranja za takve slučajeve to je za Vas dodatno jamstvo koje se naravno uvijek posebno plaća i pokriva i takve vrste šteta.

Zato izbjegavajte otvaranje laptopa pod garancijom po svaku cijenu


Zato svoj novi laptop nikako ne dajte nikome otvarati a ne radite to ni sami i izbjegavajte otvaranje laptopa pod garancijom po svaku cijenu jer ćete si tako samo napraviti veliku štetu i nepotrebni trošak tako što ćete izgubiti garanciju na popravak laptopa o trošku proizvođača.

Hitna PC Služba neće raditi popravak laptopa koji bi bio na Vašu štetu jer bi izgubili garanciju


Vi kao korisnik teško možete prosuditi što je sve u garanciji i što se sve laptopu može dogoditi. Zato nazovite servis računala Zagreb Hitnu PC Službu koja neće raditi popravak laptopa koji bi bio na vašu štetu jer bi izgubili garanciju. Ako se utvrdi da takav popravak laptopa spada pod garanciju naplatit ćemo Vam samo 20 eura za utvrđivanje stanja i poslat ćemo Vas da popravak laptopa rješite u garanciji za što nećete morati ništa platiti ali ćete se morati strpjeti ponekad i više tjedana dok se to ne rješi.

Brojevi telefona na koje se uvijek netko javlja su: 091 721 5255 ili 098 806 384.

Hitna PC Služba se zahvaljuje na Vašem pozivu.

O tome što su drugi rekli o nama i našem radu možete pogledati ovdje i ovdje.